SATISFACCIÓ 2023

Compartim l’informe de les enquestes de satisfacció 2023.

Moltes gràcies per la vostra confiança!

[març 2024]

LA FUNDACIÓ CONSOLIDA EL SEU CREIXEMENT

La Fundació Sociosanitària Santa Susanna ha experimentat un important creixement des de la seva creació l’any 2019, consolidant-se com a centre d’atenció intermèdia concertat amb el sistema català de salut (CatSalut) i esdevenint un servei de proximitat per a la població calderina i de la comarca.

En aquest temps, l’entitat ha passat de 77 persones treballadores i 4.329.812,97 € d’ingressos l’any 2019, a 106 persones treballadores i 5.896.481,51 € d’ingressos el 2022, obtenint cada any un resultat positiu. El pressupost del 2023 és de 5.951.356,65 €.

Els serveis i les persones ateses han augmentat considerablement. Destaca l’increment de 74 llits sociosanitaris el 2019 a 99 llits el 2022, gràcies a l’ampliació de la planta 10 el desembre del 2020; i el creixement del programa PADES que ha augmentat el territori d’influència, l’horari d’atenció i les guàrdies del cap de setmana a la comarca, passant a atendre 153 persones el 2019 a 206 el 2022.  [juny 2023]

SATISFACCIÓ 2022

Compartim l’informe de les enquestes de satisfacció 2022.

Moltes gràcies per la vostra confiança!

[març 2023]

SUPORT A CATSALUT

La Fundació Sociosanitària Santa Susanna està donant suport a Catsalut col·laborant en el Pla Integral d’Urgències de Catalunya (PIUC).

Provisionalment, algunes places privades sociosanitàries es destinaran a aquest pla.

[gener 2023]

«VIVÈNCIES» A RÀDIO CALDES

«Vivències» és el programa de la Fundació Santa Susanna a Ràdio Caldes.

És un espai per compartir, per recordar i per aprendre on, sovint, hi participen les persones usuàries de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.

Voleu escoltar de nou algun programa?

ACTIVITATS OBERTES

Aquest és l’horari de les activitats obertes.Les activitats, que properament augmentaran, estan organitzades pels serveis sociocultuals de la Fundació Santa Susanna i estan obertes a totes les persones.

[gener 2023]

VACUNACIÓ

Aquesta tardor, ens protegim el doble!

S’ha realitzat la campanya de vacunació contra la grip i la Covid adreçada a les persones usuàries de la llarga estada i a les persones treballadores. [octubre 2022]

PARTICIPACIÓ AL CONGRÉS D’ATENCIÓ PAL·LIATIVA

Professionals de l’equip PADES Santa Susanna han participat al XIII congrés internacional de la Sociedad Española de Cuidados Paliativos. L’acte, realitzat a Mallorca del 9 a l’11 juny, tenia per lema: «Donant valor a la vida».

Les professionals assistents  van elaborar i presentar quatre pòsters:
– No tot és càncer: la importància de les necessitats individuals
– No tota dispnea és únicament d’origen orgànic: importància de la valoració holística de la persona
– Progressió neurològica en malaltia oncològica avançada versus efecte advers postvacuna SARS-COV2
– Malalties degeneratives i el poder cuidar al domicili
(Autores: (Imma Barrachina, Clara Gomis, Núria Puigdueta, Núria Roch i Remei Rubio)

L’assistència al congrés va servir per conèixer les novetats terapèutiques, reflexionar sobre el futur de l’atenció pal·liativa i conèixer altres professionals i altres maneres de treballar.

25 ANYS DE LA UNITAT DE CURES PAL·LIATIVES

El dijous 21 d’abril hem celebrat la cloenda dels vint-i-cinc anys de la unitat de cures pal·liatives a la Sala Noble de Can Rius. La unitat, que va ser pionera a la comarca, es va inaugurar el 31 de gener de 1996 amb nou places, i va ser una ampliació de l’oferta d’atenció sociosanitària iniciada a la institució el 1992.

L’acte de cloenda ha comptat amb la participació de diferents professionals de centres de referència de la comarca (Hospital General de Granollers, Hospital de Sant Celoni i Hospital de Mollet i PADES Vallès Oriental), que han aportat la seva reflexió sobre el present de les cures pal·liatives. I ha finalitzat amb la intervenció del Dr. Iñaki Saralegui, que s’ha centrat en els reptes de futur.

I amb la presència del representant de CatSalut, el Sr. Joan Parellada (director del Sector Sanitari del Vallès Oriental), i de les autoritats locals: el Sr. Isidre Pineda (alcalde de Caldes de Montbui i president de la Fundació Santa Susanna i de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna) i la Sra. Núria Carné (regidora de Salut de Caldes de Montbui).

L’acte és l’última de tot un seguit d’activitats iniciades el 2021. En destaca la tertúlia «Memòria col·lectiva» que va servir per recordar els inicis de l’activitat i evidenciar els aprenentatges fets; les activitats formatives de suport als equips i d’acompanyament a les persones usuàries i a les seves famílies; així com l’inici d’activitats periòdiques per promoure el benestar dels professionals.

CERTIFICAT DE QUALITAT

L’empresa d’auditories TÜV Rheinland ha otorgat el certificat de qualitat que acredita que els serveis de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna compleixen amb la norma ISO 9001:2005.

La Fundació reafirma així el seu compromís cap a la qualitat i la millora contínua.

REPRENEM EL GRUPS DE SUPORT

La nostra experiència assistencial ens demostra la importància d’oferir espais per compartir,  per ajudar, per aprendre i per intercanviar sentiments, experiències i/o dificultat de les persones que cuiden els seus familiars.

Aquesta tardor reprenem el grup de suport al dol i el grup Ens cuidem.

UNA DIADA D’HOMENATGE A LES PERSONES TREBALLADORES

L’11 d’agost ha tingut lloc la celebració de la diada de Santa Susanna, la patrona de les tres fundacions, marcada per l’homenatge a les persones treballadores.

Al migdia ha tingut lloc una celebració interna a totes les plantes del centre amb un dinar festiu. I a la tarda, a la Parròquia de Santa Maria, s’han realitzat els actes oberts a la població: la cloenda del lema “Acceptem el repte”, l’eucaristia i l’homenatge a les persones treballadores. [+info] [Agost 2021]