REPRENEM EL GRUP DE SUPORT AL DOL

La nostra experiència assistencial ens demostra la importància d’oferir espais per compartir,  per ajudar, per aprendre i per intercanviar sentiments, experiències i/o dificultat de les persones que cuiden els seus familiars.

Aquesta tardor reprenem el grup de suport al dol: un espai de trobada per a persones que han perdut un ésser estimat, per compartir la pròpia experiència i trobar recursos per a recuperar-se del dolor.

Cal concertar prèviament una entrevista d’acollida (93 737 78 33).

El grup inicia el 8 d’octubre i serà els divendres, quinzenal, de 10.30 a 12.30, a l’espai Santa Susanna Cuida.

A càrrec de: Sra. Clara Gomis (psicòloga) i Sra. Manuela Castro (treballadora social)

UNA DIADA D’HOMENATGE A LES PERSONES TREBALLADORES

L’11 d’agost ha tingut lloc la celebració de la diada de Santa Susanna, la patrona de les tres fundacions, marcada per l’homenatge a les persones treballadores.

Al migdia ha tingut lloc una celebració interna a totes les plantes del centre amb un dinar festiu. I a la tarda, a la Parròquia de Santa Maria, s’han realitzat els actes oberts a la població: la cloenda del lema “Acceptem el repte”, l’eucaristia i l’homenatge a les persones treballadores. [+info] [Agost 2021]